Mesedez, erabili identifikatzaile hau item hau aipatzeko edo estekatzeko: http://dspace.azti.es/handle/24689/855
Item honetako fitxategiak:
Ez dago item honi loturiko fitxategirik
Titulua: Consumer Acceptance and Marketing of Foods Processed Through Emerging Technologies
Egilea: Lavilla, Maria; Gayan, Elisa
Gako-hitzak: PULSED-ELECTRIC-FIELD; HIGH-PRESSURE TREATMENT; ULTRAVIOLET-LIGHT; PUBLIC ACCEPTANCE; UV-LIGHT; PERCEPTIONS; PRODUCTS; INACTIVATION; SAFETY; NEOPHOBIA
Gordailuaren-data: 2018
Argitalpen: ACADEMIC PRESS LTD-ELSEVIER SCIENCE LTD
Dokumentu mota: Article; Book Chapter
Hizkuntza: Ingelesa
DOI: 10.1016/B978-0-12-811031-7.00007-8
URI: http://dspace.azti.es/handle/24689/855
Bildumetan azaltzen da:Artículos científicos



DSpaceko itemak copyright bidez babestuta daude, eskubide guztiak gordeta, baldin eta kontrakoa adierazten ez bada.